Dugaan . Redhaaa :)


Assalamualaikum w.b.t.
Peace Yaw (Y)

Tadaaaa! See? budak gila dalam dunia. Abaikan ^^




Listen me? setiap orang pasti di uji oleh Allah kan ? tak kira besar , kecik , tua , muda , perempuan , lelaki . dah name makhluk Allah pasti kena uji . Buat ape Allah bg kite hidup di dunia kalau tade ujian dari Dia . Allah takkan uji kalau Die tahu kite tak kuatt . sebab Die tahu kite kuat lah , Die uji kite . so , kite kena tabah setiap ape yang Die uji . redha ! jgn penah sesekali kite merungut ! sebaiknye , berdoalah meminta pertolongan dariNye . Aceceyhhh! dah mcam Ustazah Norbayah la pulak. hihii

Tak semua manusia akan tunjuk masalahnye pada orang lain . kalau bole die tak nak sorang pon tahu msalah die demi kebahagian orang len , die tak nak org terlalu caring pasal die . die tak nak orang pkir pasal die . dan pade mase yang same , die tahu die kuatt ! dan ade juga yang suke berkongsi , mybe dengan care tu die akan dapat mngurangkan bebannye . bukan die minta simpati pade seseorg . take note (: cop ! korang jenis macam mne ? kalau aku , aku suke simpan . tak semua prob aku cerite . yang penting jeh ^-^

kadang-2 orang cakap aku ni tade perasaan , sebab susah nak menangis . dalam dorg tak penah tahu kan ? sakit dalam mane pon hati , dengan senyum pasti dapat menutup segalanye . right ? dan aku paling suka bila sahabt aku panggil aku untuk happy kan diee . mean dorg tak lupe kat aku la ken , kire aku bermakna juga di mate dorg . hehe . sebab dorang tahu aku bole happy kan dorg time dorg sedihh . even aku tak bole selesaikan msalah die , at least dapat tenangkan hati die da cukup buat aku bahagia . mcam korang jugak kan , sape tak nak tgok sahabat die bahagia ? sume nak kan ?


seriusly , aku mmg susah nak nngis , melainkan bende tu mmg btul-2 buat aku sdih . so , aku tak kisah pon die nak cakap aku gtuh . die paham sngt perangai aku . aku bukan tade perasaan cuma tak reti memberi nasihat . buat org ketawa boleh laa . TAPI aku boleh dengar masalah orang . hehe . InsyaAllah . Mintak diri dulaa yaa. Daaa 


Note Purple : Biar hilang couple , jangan hilang sahabat' couple belum tentu bersama kite selamenyee . hnya harap pada persahabatan je laa (: tke notee


✖ ThankYou Fer Reading . Click Like Kalau Suke . Please ! Leave Your Comment ✖

2 comments:

  1. hai..jom join GA ni...
    semoga GA ni akn eratkan lagi silaturrahim antara blogger-blogger semua... ♥♥♥

    http://coretanhatisigadis.blogspot.com/2012/12/end-year-giveaway-by-blog-bingkisan.html

    ReplyDelete
  2. ha'ah. kau jee. bile ada masalah bukan nak cari kawan. kawan je cari kau bile ada masalah.. jadi kau tak perlukan kawan laa. gitu? ehem..
    aku pon nak jugak kawan baik aku ni perlukan aku bila dia ada masalah dan nak rasa sangat yang aku penting dalam idup kau.. bro, arap lu paham dan sentap ar.. haha. sentap sikit pon jadi arr.

    ReplyDelete